dilluns, 16 de desembre del 2013

Raquetada a Vall Ter


            El dissabte 07 de desembre vaig pujar a l'estació d'esqui de Vall Ter, estava a tope de gent sort que vaig anar-hi d'hora i vaig poder aparcar a prop del primer pàrquing.

Es una estació molt petita i molt fàcil per començar a esquiar, actualment lloguen raquetes i tot el material per fer esqui de muntanya.

Vaig anar a fer raquetes i la neu era perfecta sense gens de vent i molt de sol.

Vaig fer uns 8 km sense sortir de l'estació únicament vaig pujar fins al Coll de la Marrana i vaig aprofitat l'únic lloc on feia ombra. Hi havia bastant personal amb raquetes, grampons i esquiant.

Es la segona vegada que faig aquesta raquetada i es un bon entrenament d'alçada a un lloc on no necessites molt de material de muntanya ja que sempre estàs a prop del cotxe o de les pistes i pots anar per indrets bastant sol, sobretot entre setmana.

La propera vegada potser llogui uns esquis de muntanya !






               


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada